fbpx

Post Warzywno-Owocowy

Dieta inspirowana popularnym postem 600 kcal

Dieta oparta wyłącznie na roślinach niskoskrobiowych i niskotłuszczowych. Post warzywno-owocowy pozwoli Ci oczyścić organizm i uruchomić jego wewnętrzne siły.

Dzień diety od 67 zł Dzień testowy
od 52 zł

Dieta Warzywno-owocowa

Chcesz skutecznie oczyścić swoje ciało z toksyn i pozbyć się nadmiaru wody z organizmu? Wypróbuj dietę warzywno-owocową, czyli niskokaloryczną kurację, która zapewni Ci prawdziwy detoks. Post warzywno-owocowy może trwać od 14 do 42 dni – tyle wystarczy, aby usunąć szkodliwe złogi i odczuć wyraźną poprawę samopoczucia. W ramach naszej diety Post Warzywno-Owocowy otrzymasz pięć posiłków na bazie niskoskrobiowych warzyw i owoców. Możesz spodziewać się zarówno sałatek czy surówek, jak i odświeżających zup czy pożywnych kanapek. Gwarantujemy, że Twój talerz każdego dnia będzie kolorowy i pełen różnorodnych smaków.

Dieta oparta na zasadach postu warzywno-owocowego nie uwzględnia źródeł białka ani tłuszczów, dlatego zmusza organizm do wykorzystywania zapasów nagromadzonych w tkankach ciała. W pierwszej fazie stosowania takiego jadłospisu możesz zauważyć wyraźny spadek masy ciała, związany z usunięciem nadmiaru wody z komórek. Później organizm zacznie spalać złogi tłuszczu i samoczynnie się regenerować. Zaobserwujesz łagodzenie stanów zapalnych i obrzęków, poczujesz się lekkim i pełnym energii. Warzywa i owoce w ramach naszej diety pudełkowej dostarczą Ci niezbędnych witamin, minerałów i błonnika. Różnorodne konsystencje, dodatek ziół i przypraw oraz niebanalne połączenia smaków ułatwią natomiast przestrzeganie zasad postu i pozwolą uniknąć kulinarnej nudy. Nie lubisz warzyw? Po wypróbowaniu diety Post Warzywno-Owocowy z pewnością odkryjesz ich walory!

Jakie efekty daje Post Warzywno-Owocowy?

Stosowanie postu warzywno-owocowego pozwala uzyskać efekt oczyszczenia organizmu na poziomie komórkowym. Dzięki temu poprawia się odporność, jakość snu, koncentracja i ogólne funkcjonowanie organizmu. Post warzywno-owocowy jest wskazany również u osób walczących z otyłością, nadciśnieniem, cukrzycą czy miażdżycą.

Jakie warzywa i owoce można jeść w trakcie postu?

W diecie pudełkowej Post Warzywno-Owocowy dopuszczalne jest stosowanie takich warzyw jak: brokuł, dynia, ogórki, pomidory, papryka, szpinak, kiszonki czy sałata oraz takich owoców jak jabłka, grejpfruty czy cytryny.

 

DIETA WARZYWNO OWOCOWA

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: W-O kanapki warzywne z pieczonego selera

II śniadanie: W-O Surówka z kiszonej kapusty z granatem

Obiad: W-O leczo

Podwieczorek: W-O Pieczony kalafior z curry

Kolacja: W-O Sałatka z brokuła, pomidora i rzodkiewki

WTOREK

Śniadanie: W-O jabłko pieczone na szpinaku z malinami

II śniadanie: W-O surówka z kalafiorem i ogórkami

Obiad: W-O bigos

Podwieczorek: W-O surówka z brokułem

Kolacja: W-O pomidory faszerowane czerwoną kiszoną kapustą

ŚRODA

Śniadanie: W-O surowe jabłko z jagodami

II śniadanie: W-O surówka „dobra bakteria”

Obiad: W-O Makaron z cukinii z sosem pomidorowo-bazyliowym i rzodkiewką

Podwieczorek: W-O Zupa ogórkowa

Kolacja: W-O Młoda kapusta z koperkiem

CZWARTEK

Śniadanie: W-O kanapki warzywne na cykorii

II śniadanie: W-O Koktajl ze szpinakiem i imbirem

Obiad: W-O kotlety z kalafiora

Podwieczorek: W-O Krem z brokuła i jarmużu

Kolacja: W-O Brukselka pieczona z czosnkiem i chilli

PIĄTEK

Śniadanie: W-O Kalafiornica

II śniadanie: W-O surówka z kapusty pekińskiej z ogórkiem kiszonym

Obiad: W-O gulasz warzywny

Podwieczorek: W-O surówka z czerwonej kapusty i marchewki

Kolacja: W-O Krem z pietruszek

SOBOTA

Śniadanie: W-O tarte warzywa z kardamonem i porzeczkami

II śniadanie: W-O Beta-karotenowe smoothie

Obiad: W-O Kalafior w ostrym sosie z pomidorów z makaronem z marchewki

Podwieczorek: W-O Gazpacho

Kolacja: W-O Sałatka z pieczoną rzodkiewką

NIEDZIELA

Śniadanie: W-O kanapki warzywne z pieczonym selerem

II śniadanie: W-O Koktajl szpinakowy z owocami

Obiad: W-O Warzywa po grecku z selerybą

Podwieczorek: W-O Frytki z dyni

Kolacja: W-O Sałatka z kalafiora a’la tabbouleh