fbpx

Dieta Sport

Osiągaj swoje cele treningowe 2000-4000 kcal

Dieta odpowiednia dla osób o dużej aktywności fizycznej. Charakteryzuje się zwiększoną podażą białka i węglowodanów, oraz małą zawartością tłuszczu.

57 zł dziennie

Podział makroskładników w diecie:

Węglowodany Tłuszcze Białko
45-50% 18-25% 25-32%

Dieta Sport

 

Jesteś osobą aktywną fizycznie i brakuje Ci czasu na robienie zakupów, nie wspominając już o gotowaniu? A może po prostu wolisz zająć się ćwiczeniami i zlecić przygotowywanie posiłków ekspertom, którzy doskonale wiedzą, czego potrzebuje organizm sportowca? Wybierz dietę Sport i przekonaj się jakie to wygodne, kiedy pyszne jedzenie czeka na Ciebie po powrocie z treningu. Z naszej strony obiecujemy, że na Twoim talerzu pojawią się tylko świeże składniki skomponowane tak, aby całodzienne menu w pełni pokrywało Twoje (zwiększone) zapotrzebowanie nie tylko na kalorie, ale i na substancje odżywcze.

 

Dieta Sport od pozostałych diet dostępnych w naszej ofercie różni się nie tylko szerokim przedziałem kaloryczności (2000-4000 kcal), ale również innym udziałem poszczególnych składników odżywczych. Znajdziesz w niej większą ilość węglowodanów, które są źródłem energii niezbędnej w trakcie ćwiczeń. Zadbamy także o odpowiednią podaż białka, będącego podstawowym budulcem mięśni i wspomagającego ich prawidłową pracę. Nie myśl jednak, że dieta sportowca to tylko kultowy ryż z kurczakiem – na Twoim talerzu zawsze będzie kolorowo za sprawą warzyw i owoców, których potrzebujesz, aby dostarczyć swojemu organizmowi witamin i minerałów.

 

Z Dietą Sport zbudujesz masę mięśniową i spalisz tłuszcz, a także zadbasz o swój poziom energii, niezbędnej do wykonywania intensywnych treningów. Nie zapominajmy jednak również o smaku – Dieta Sport od Burak Dieta sprawi, że odkryjesz przyjemność z jedzenia na nowo!

 

 

— Sekcja FAQ do diety —

Dla kogo opracowujemy Dietę Sport?

Dieta Sport to program żywieniowy dla zawodowych sportowców i wszystkich osób aktywnych fizycznie, które chcą zdrowo się odżywiać. Możesz wybrać ją również wtedy, kiedy dopiero zaczynasz przygodę z treningami.

 

Jakich produktów można spodziewać się w Diecie Sport?

Dieta dla sportowców ogranicza tłuszcze na rzecz węglowodanów i białka. Na swoim talerzu znajdziesz więc przede wszystkim mięso i ryby, a także nabiał, makarony, kasze czy ryż. Wszystkim tym produktom towarzyszyć będą świeże, pełne witamin owoce lub warzywa.

DIETA SPORT

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Gryczanka z porzeczkami i daktylami

II śniadanie: Tex Mex z kurczakiem i bakłażanem

Obiad:  Perski gulasz wołowy z bakłażanem, kaszą jaglaną i sałatką z rukoli

Podwieczorek: Kokosowy pudding z tapioki z owocową mieszanką koktajlową

Kolacja: Sałatka samuraj z dynią, żurawiną i polędwiczkami

WTOREK

Śniadanie: Ziołowy omlet z jarmużem, papryką i szczypiorkiem

II śniadanie: Bitki wieprzowe z pieczarkami i pieczone warzywa korzeniowe

Obiad: Makaron z kurczakiem, cukinią i sosem alfredo

Podwieczorek: Chrupiące kuleczki szpinakowe z warzywami i sosem ziołowym

Kolacja: Pasta z soczewicy i pomidorów suszonych z pieczywem i słupkami warzyw

ŚRODA

Śniadanie: Twaróg z rzodkiewką, ogórkiem, kiełkami, papryką i chlebem

II śniadanie: Orzechowo-bananowa chia

Obiad:  Kotlety z indyka z pieczarkami, pieczonymi ziemniakami i marchewką z groszkiem

Podwieczorek: Makaron z tuńczykiem i oliwkami

Kolacja: Sałatka na roszponce z granatem, pomarańczą, orzechami i kurczakiem

CZWARTEK

Śniadanie: Owsianka orzechowa

II śniadanie: Omlet białkowy z czarną fasolą

Obiad: Chilli con carne z ryżem

Podwieczorek: Jogurt grecki z bakaliami, owocami i kruszonką

Kolacja: Gulasz wieprzowy z grzybami, czerwonym winem i pieprzem

PIĄTEK

Śniadanie: Pasta jajeczna ze szczypiorkiem, pomidorem i grahamką

II śniadanie: Makaron z kurczakiem, cukinią, pomidorami i natką

Obiad: Sola pieczona w pomidorach z tymiankiem, kasza bulgur, surówka z selera naciowego

Podwieczorek: Sernik waniliowy z kaszą manną

Kolacja: Placuszki ziemniaczane z sosem pieczarkowym

SOBOTA

Śniadanie: Placki z jagodami i porzeczkami

II śniadanie: Risotto z kalafiorem, boczkiem i kurkami

Obiad: Fitburgery z indyka z kaszą gryczaną i surówką z czerwonej kapusty

Podwieczorek: Chia korzenna z gruszką, pomarańczą i orzechami

Kolacja: Buddha bowl z batatem, ryżem jaśminowym i polędwiczką

NIEDZIELA

Śniadanie: Kiełbaska wieprzowa z jarmużem, boczniakami, pieczywem i świeżymi warzywami

II śniadanie: Ciasteczka owsiane

Obiad: Węgierski gulasz ze schabem i pęczakiem, surówka z pora

Podwieczorek: Ryż po chińsku z wołowiną i mango

Kolacja: Sałatka makaronowa z chorizo, pomidorkami i oliwkami

Ocena cateringu

4,57
(1339)