Kontakt

Kontakt

W nowym panelu klienta możesz sam zmienić terminy dostaw diety, anulować dostawę lub przedłużyć dietę

Infolinia

Obsługa klienta dostępna od poniedziałku do piątku od 07:00 do 18:00 oraz w soboty od 8:00 do 14:00.

telefon:

+48 731 200 990

telefon:

+48 506 294 130

email:

kontakt@burakdieta.pl

email reklamacje:

reklamacje@burakdieta.pl

Dane firmy

RSP-GASTRO SP. Z O.O.

Dębowa 1, 96-325 Radziejowice-Parcel

NIP: 7010509588

REGON: 362617906

Zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M.St. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000577788

Najczęściej zadawane pytania:

Do kiedy mogę anulować dietę na wybrany dzień?

Dostawę możesz anulować w panelu klienta (kliknij zaloguj w nagłówku strony) maksymalnie 2 dni przed dostawą.

Jak przełożyć termin dostawy?

Termin dostawy możesz zmienić w panelu klienta (kliknij zaloguj w nagłówku strony). Termin dostawy możesz zmienić maksymalnie 2 dni przed dostawą.

Czy mogę zmienić kaloryczność lub rodzaj diety?

Jeżeli w trakcie diety chciałbyś zmienić rodzaj diety lub jej kaloryczność skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta

Czy jestem w strefie dostaw?

W zakładce "Dostawa" znajdziesz wyszukiwarkę miast i miejscowości, do których dowozimy. Diety codziennie dostarczamy we wszystkich województwach!

W jakich godzinach dostarczacie posiłki?

Posiłki dostarczamy w godzinach 22:00 do 7:00. Jeżeli masz specjalne preferencje odnośnie godziny dostawy, napisz nam wiadomość!