fbpx

Dieta Fish

Dieta vege + ryby i owoce morza 1000, 1200, 1500, 1800, 2000, 2200, 2500, 3000 kcal

Jest to plan żywienia najbliższy diecie śródziemnomorskiej, z tym że zupełnie eliminuje spożycie mięsa, zastępując je rybami i owocami morza. Dietę Fish możemy polecić każdemu.

Dzień diety od 62 zł Dzień testowy
od 47 zł

Podział makroskładników w diecie:

Węglowodany Tłuszcze Białko
45-50% 30-35% 20-25%

Dieta rybna

Nie jesz mięsa, ale bardzo lubisz ryby? Pescowegetarianizm, czyli wegetarianizm z udziałem ryb i owoców morza to dieta bardzo zbliżona do śródziemnomorskiej, a tym samym bardzo zdrowa. Rezygnując z mięsa, stawiasz na lżejszy jadłospis, a ryby świetnie zastępują najważniejszy składnik mięs – dobrze przyswajalne białko. Z dietą rybną możesz poczuć się lekko, zadbać o zdrowie organizmu, a nawet stracić zbędne kilogramy. Menu jest dostępne w szerokim przedziale kaloryczności posiłków: od 1000 do 3000 kcal. Dobierz ilość kalorii do zamierzonego celu.

Przejście na dietę wege plus ryby, czyli produkty roślinne z rybami i owocami morza, to dobra inwestycja w zdrowie i doskonałe samopoczucie. Mięso ryb dostarcza bowiem nie tylko cennego białka, ale i niezwykle ważnych nienasyconych kwasów tłuszczowych, które poprawiają naszą odporność, regulują poziom cholesterolu we krwi, a nawet wpływają korzystnie na wygląd skóry. Jeśli zamówisz dietę rybną, na swoim talerzu znajdziesz również świeży nabiał, owoce, warzywa czy zboża, dzięki którym wszystkie serwowane przez nas posiłki będą urozmaicone i bardzo dobrze zbilansowane, a dla Ciebie przede wszystkim smaczne!

Wybierz dietę wegetariańską z rybami, jeśli potrzebujesz przerwy od spożywania mięsa. Postaw na nią również wtedy, kiedy poziom Twojego cholesterolu stanie się wskazaniem do przejścia na nieco lżejszy jadłospisW menu Diety rybnej nie ma miejsca dla tłuszczów odzwierzęcych, a jedynie dla zdrowych tłuszczów roślinnych z kwasami omega.

Jakie produkty uwzględnia Dieta Fish?

Dieta Fish to dieta wegetariańska rozszerzona o różne gatunki ryb i owoce morza. Z takim jadłospisem łatwiej jest zadbać o odpowiednią podaż białka, większe zróżnicowanie posiłków i wyższy udział nienasyconych kwasów tłuszczowych w codziennych posiłkach.

Kiedy warto wybrać Dietę Fish?

Dietę wege + ryby dedykujemy nie tylko pescowegetarianom, ale również każdemu, kto chce jeść lżej i zdrowiej. Jeśli masz problemy ze zbyt wysokim poziomem cholesterolu we krwi, jadłospis wzorowany na diecie śródziemnomorskiej pomoże Ci obniżyć go bez farmaceutyków.

DIETA FISH

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Jajko na twardo z dipem curry, chlebem wiejskim i pomidorkami

II śniadanie: Mus rafaello

Obiad: Mintaj w sosie musztardowym z kaszą jęczmienną i surówką

Podwieczorek: Chlebek bananowy

Kolacja: Zupa krem z pomidorów z mozzarellą

WTOREK

Śniadanie: Pieczona owsianka z cynamonem i gruszkami

II śniadanie: Tarta z porami, białym serem, szczypiorkiem i miętą

Obiad: Fishburgery  z kaszą gryczaną i surówką

Podwieczorek: Zupa cebulowa z grzankami serowymi

Kolacja: Pieczone warzywa korzeniowe z serem feta i oliwą estragonową

ŚRODA

Śniadanie: Pasta z pieczonego buraka i fasoli z chlebem razowym i ogórkiem małosolnym

II śniadanie: Pancakes z musem truskawkowym

Obiad: Tofu po burgundzku z pęczakiem i surówką z kapusty kiszonej

Podwieczorek: Kremowy serek waniliowy z ziarnami pszenicy i cynamonem

Kolacja: Duszone warzywa z ciecierzycą

CZWARTEK

Śniadanie: Omlet z fasolą, mozzarellą i chilli

II śniadanie: Grzanki z twarożkiem, gruszką i dressingiem balsamicznym

Obiad: Miruna w sosie słodko – kwaśnym z ryżem i surówką

Podwieczorek: Budyń waniliowy z migdałami i musem wieloowocowym

Kolacja: Quesadilla meksykańska

PIĄTEK

Śniadanie: Paprykarz wegański z pieczywem razowym i ogórkiem

II śniadanie: Chia morelowa z granolą

Obiad: Pulpety rybne w sosie koperkowym z ryżem jaśminowym i surówką z kapusty czerwonej

Podwieczorek: Ciasto „śliwka w czekoladzie”

Kolacja: Sałatka z pieczoną marchewką i fetą

SOBOTA

Śniadanie: Zapiekanka śniadaniowa z serem

II śniadanie: Pasta fava z bułką i papryką

Obiad: Paluszki rybne z ziemniakami i buraczkami

Podwieczorek: Deser o smaku truskawkowego milk szejka

Kolacja: Zupa krem z dyni i batata z pieczywem i pestkami dyni

NIEDZIELA

Śniadanie: Placek z marchewki z pikantną pastą z sera pleśniowego i jalapeno

II śniadanie: Crumble owocowe z kruszonką

Obiad: Spaghetti bolognese

Podwieczorek: Zupa pieczarkowa

Kolacja: Pizza pełnoziarnista z tuńczykiem