fbpx

Dieta Post IF

Pozbądź się zbędnych kilogramów i żyj zdrowo! 1000, 1200, 1500, 1800 kcal

Dieta oparta na idei postu przerywanego (intermittent fasting). Zakłada spożywanie posiłków tylko w czasie tzw.

35 zł dziennie

Dieta Post IF

 

DIETA CLASSIC

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Omlet z szynką parmeńską, mozzarellą, rukola, pomidorkami cherry i pesto bazyliowym

Obiad: Makaron udon z warzywami chińskimi i kurczakiem zamarynowanym w maśle orzechowym, czosnku i sosie sojowym

Kolacja: Sałatka z jajek, pomidorów i zielonej fasolki z dressingiem Cezar

WTOREK

Śniadanie: Placki owsiane z wiśnią

Obiad: Kotlety mielone z selera z kaszą jęczmienną i surówką z ogórkiem małosolnym

Kolacja: Makaron z cukinią, cebulą, papryką i twardym dojrzewającym serem

ŚRODA

Śniadanie: Muffinki z papryką, oliwkami, szynką i serem

Obiad: Karkówka pieczona w sosie własnym, pieczone ziemniaki i surówka z marchwi

Kolacja: Fasolka po bretońsku z drobiową kiełbaską i bagietką żytnią

CZWARTEK

Śniadanie: Placki żytnie z serkiem wiejskim i musem śliwkowym

Obiad: Kurczak szarpany w sosie pomidorowym ze śmietaną, kolendrą i orzeszkami z ryżem jaśminowym i surówką z jarmużem i pomarańczą

Kolacja: Pasta jajeczna z chlebem belgijskim i ogórkiem zielonym

PIĄTEK

Śniadanie: Omleciki waniliowe z frużeliną porzeczkową

Obiad: Makaron w sosie śmietanowym ze szpinakiem, pomidorkami i kurczakiem

Kolacja: Sałatka z brokułem, ziemniakami i sosem jogurtowo-czosnkowym

SOBOTA

Śniadanie: Croissant z serkiem śmietanowym i konfiturą jagodową

Obiad: Mielone kotlety wieprzowe z kaparami, serem i płatkami owsianymi, witaminowa surówka z buraczków i puree ziemniaczane

Kolacja: Ciabatta z warzywnym curry na mleczku kokosowym

NIEDZIELA

Śniadanie: Tost z polędwicą sopocką i serem mimolette

Obiad: Udka pieczone w ziołach z puree ziemniaczanym i surówką z kapusty pekińskiej

Kolacja: Zupa pho z kurczakiem

 

 

DIETA VEGE

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Omlet z mozzarellą, rukolą, pomidorkami cherry i pesto bazyliowym

Obiad: Makaron udon z warzywami chińskimi i tofu zamarynowanym w maśle orzechowym, czosnku i sosie sojowym

Kolacja: Sałatka z jajek, pomidorów i zielonej fasolki z dressingiem Cezar

WTOREK

Śniadanie: Placki owsiane z wiśnią

Obiad: Kotlety mielone z selera z kaszą jęczmienną i surówką z ogórkiem małosolnym

Kolacja: Makaron z cukinią, cebulą, papryką i twardym dojrzewającym serem

ŚRODA

Śniadanie: Muffinki z papryką, oliwkami i serem

Obiad: Pulpeciki jaglane w sosie cukiniowym, pieczone ziemniaki i surówka z marchwi

Kolacja: Fasolka po bretońsku z kiełbaską sojową i bagietką żytnią

CZWARTEK

Śniadanie: Placki żytnie z serkiem wiejskim i musem śliwkowym

Obiad: Ciecierzyca w sosie pomidorowym ze śmietaną, kolendrą i orzeszkami z ryżem jaśminowym i surówką z jarmużem i pomarańczą

Kolacja: Pasta jajeczna z chlebem belgijskim i ogórkiem zielonym

PIĄTEK

Śniadanie: Omleciki waniliowe z frużeliną porzeczkową

Obiad: Makaron w sosie śmietanowym ze szpinakiem, pomidorkami i kotlecikami sojowymi

Kolacja: Sałatka z brokułem, ziemniakami i sosem jogurtowo-czosnkowym

SOBOTA

Śniadanie: Croissant z serkiem śmietanowym i konfiturą jagodową

Obiad: Wegetariańskie kotlety pieczarkowe z puree ziemniaczanym i witaminową surówką z buraczków

Kolacja: Ciabatta z warzywnym curry na mleczku kokosowym

NIEDZIELA

Śniadanie: Tost z papryką, oliwkami i serem mimolette

Obiad: Burgery buraczkowe, pieczone ziemniaki, surówka z kapusty pekińskiej

Kolacja: Zupa pho z tofu

 

 

DIETA FISH

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Omlet z mozzarellą, rukolą, pomidorkami cherry i pesto bazyliowym

Obiad: Makaron udon z warzywami chińskimi i dorszem zamarynowanym w maśle orzechowym, czosnku i sosie sojowym

Kolacja: Sałatka z jajek, pomidorów i zielonej fasolki z dressingiem Cezar

WTOREK

Śniadanie: Placki owsiane z wiśnią

Obiad: Kotlety mielone z selera z kaszą jęczmienną i surówką z ogórkiem małosolnym

Kolacja: Makaron z cukinią, cebulą, papryką i twardym dojrzewającym serem

ŚRODA

Śniadanie: Muffinki z papryką, oliwkami i serem

Obiad: Pulpeciki rybne w sosie koperkowym, pieczone ziemniaki i surówka z marchwi

Kolacja: Fasolka po bretońsku z kiełbaską sojową i bagietką żytnią

CZWARTEK

Śniadanie: Placki żytnie z serkiem wiejskim i musem śliwkowym

Obiad: Pieczony filet z miruny w sosie pomidorowym ze śmietaną, kolendrą i orzeszkami z ryżem jaśminowym i surówką z jarmużem i pomarańczą

Kolacja: Pasta jajeczna z chlebem belgijskim i ogórkiem zielonym

PIĄTEK

Śniadanie: Omleciki waniliowe z frużeliną porzeczkową

Obiad: Makaron w sosie śmietankowym ze szpinakiem, pomidorkami i wędzonym łososiem

Kolacja: Sałatka z brokułem, ziemniakami i sosem jogurtowo-czosnkowym

SOBOTA

Śniadanie: Croissant z serkiem śmietanowym i konfiturą jagodową

Obiad: Kotlety rybne z kaparami, serem i płatkami owsianymi, puree ziemniaczane, witaminowa surówka z buraczków

Kolacja: Ciabatta z warzywnym curry na mleczku kokosowym

NIEDZIELA

Śniadanie: Tost z papryką, oliwkami i serem mimolette

Obiad: Miruna pieczona w ziołach z pomidorem i mozzarellą, pieczone ziemniaki, surówka z kapusty pekińskiej

Kolacja: Zupa pho z tofu

 

Ocena cateringu

4,59
(1160)