fbpx

Dieta Post IF – 3 posiłki

Pozbądź się zbędnych kilogramów i żyj zdrowo! 1000, 1200, 1500, 1800 kcal

Dieta post IF (intermittent fasting) od Burak Dieta opiera się na spożyciu trzech posiłków w ciągu dnia. Taka praktyka pozwoli ci zgubić kilogramy!

Dzień diety od 50 zł Dzień testowy
od 35 zł

Dieta 3 daniowa Post IF

Chcesz stracić zbędne kilogramy, nie licząc skrupulatnie wszystkich kalorii w swojej diecie? A może preferujesz trzy sycące posiłki w ciągu dnia zamiast pięciu mniejszych? Dieta oparta na idei postu przerywanego (IF – intermittent fasting) została stworzona dla Ciebie! Taki program żywieniowy jest idealny dla osób, które wolą pospać dłużej lub zwyczajnie nie mają nawyku jedzenia śniadań. W ramach diety IF możesz jeść jedynie w wyznaczonych systemem 16:8 „oknach żywieniowych”, na przykład od 10.00 do 18.00 czy od 9.00 do 17.00. To jedyna zasada, która obowiązuje, dlatego tak naprawdę jesz, co chcesz – nie możesz tylko spożywać posiłków poza wyznaczonymi porami dnia.

Dieta postu przerywanego to świetna alternatywa dla diety redukcyjnej. Pozwala ona nie tylko zmniejszyć masę ciała, ale również obniżyć niekorzystny dla organizmu stres oksydacyjny. Regularne, naprzemienne jedzenie i poszczenie sprzyja także poprawie pamięci długoterminowej. Jeśli trudno jest Ci dopilnować spożywania 5 posiłków dziennie, postaw na naszą dietę post IF – zjedz późne śniadanie, obiad i kolację, czyli trzy posiłki odpowiednio zbilansowane i zróżnicowane pod względem swoich składników. Odchudzanie na diecie postu przerywanego nie będzie dla Ciebie wyzwaniem, jeśli masz tendencję do jedzenia większych posiłków i poszczenia przez wiele godzin, aby spalić spożyte kalorie.

Dieta pudełkowa post IF – dla kogo?

Dieta postu przerywanego jest idealna dla osób, które chcą schudnąć, ale mają problem z podjadaniem, prowadzą nieregularny tryb życia i preferują spożywanie trzech dużych posiłków zamiast pięciu mniejszych. Jeśli nie chcesz martwić się liczeniem kalorii i zmuszać się do jedzenia śniadania zaraz po wstaniu z łóżka – dieta post IF jest dla Ciebie!

Jakie są zasady diety postu przerywanego?

W dużym uproszczeniu, na diecie post IF nie można jeść przez 16 godzin w ciągu dnia, a można przez pozostałe 8 godzin tak zwanego okna żywieniowego. W trakcie postu dozwolone jest jedynie picie niektórych napojów, ale w trakcie okna żywieniowego możesz jeść, co zechcesz – najlepiej rozkładając posiłki na 3 porcje spożywane w odpowiednich dla Ciebie odstępach czasu

Dieta Post IF

 

DIETA CLASSIC SLIM

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Jajko na twardo z dipem curry, chlebem wiejskim i pomidorkami

Obiad: Bitki wieprzowe w sosie własnym z kaszą jęczmienną i surówką z kiszonych ogórków

Kolacja: Zupa krem z pomidorów z mozzarellą

WTOREK

Śniadanie: Pieczona owsianka z cynamonem i gruszkami

Obiad: Burgery meksykańskie z kaszą gryczaną i surówką z kapusty pekińskiej

Kolacja: Pieczone warzywa korzeniowe z serem feta i oliwą estragonową

ŚRODA

Śniadanie: Pasta z pieczonego buraka i fasoli z chlebem razowym i ogórkiem małosolnym

Obiad: Tofu po burgundzku z pęczakiem i surówką z kapusty kiszonej

Kolacja: Duszone warzywa z ciecierzycą

CZWARTEK

Śniadanie: Omlet z fasolą, mozzarellą i chilli

Obiad: Wieprzowina marynowana w korzennych przyprawach z makaronem soba

Kolacja: Quesadilla meksykańska z kurczakiem

PIĄTEK

Śniadanie: Paprykarz wegański z pieczywem razowym i ogórkiem

Obiad: Pulpety rybne w sosie koperkowym z ryżem jaśminowym i surówką z kapusty czerwonej

Kolacja: Sałatka z pieczoną marchewką i fetą

SOBOTA

Śniadanie: Zapiekanka śniadaniowa z szynką

Obiad: Zrazy wołowe w sosie pieczeniowym z ziemniakami i buraczkami

Kolacja: Zupa krem z dyni i batata z pieczywem i pestkami dyni

NIEDZIELA

Śniadanie: Placek z marchewki z pikantną pastą z sera pleśniowego i jalapeno

Obiad: Spaghetti bolognese

Kolacja: Pizza pełnoziarnista z tuńczykiem

 

DIETA VEGE

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Jajko na twardo z dipem curry, chlebem wiejskim i pomidorkami

Obiad: „Bitki” sojowe z pieczarkami, kaszą jęczmienną i surówką

Kolacja: Zupa krem z pomidorów z mozzarellą

WTOREK

Śniadanie: Pieczona owsianka z cynamonem i gruszkami

Obiad: Kotlety brokułowe z kaszą gryczaną i surówką

Kolacja: Pieczone warzywa korzeniowe z serem feta i oliwą estragonową

ŚRODA

Śniadanie: Pasta z pieczonego buraka i fasoli z chlebem razowym i ogórkiem małosolnym

Obiad: Tofu po burgundzku z pęczakiem i surówką z kapusty kiszonej

Kolacja: Duszone warzywa z ciecierzycą

CZWARTEK

Śniadanie: Omlet z fasolą, mozzarellą i chilli

Obiad: Tofu w sosie słodko – kwaśnym z ryżem

Kolacja: Quesadilla meksykańska

PIĄTEK

Śniadanie: Paprykarz wegański z pieczywem razowym i ogórkiem

Obiad: Lasagne warzywna z soczewicą, warzywami i parmezanem

Kolacja: Sałatka z pieczoną marchewką i fetą

SOBOTA

Śniadanie: Zapiekanka śniadaniowa z serem

Obiad: Kotlety jajeczne z ziemniakami i burakami

Kolacja: Zupa krem z dyni i batata z pieczywem i pestkami dyni

NIEDZIELA

Śniadanie: Placek z marchewki z pikantną pastą z sera pleśniowego i jalapeno

Obiad: Spaghetti bolognese

Kolacja: Zapiekanka ziemniaczana z brokułem i fetą

 

 

DIETA FISH

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Jajko na twardo z dipem curry, chlebem wiejskim i pomidorkami

Obiad: Mintaj w sosie musztardowym z kaszą jęczmienną i surówką

Kolacja: Zupa krem z pomidorów z mozzarellą

WTOREK

Śniadanie: Pieczona owsianka z cynamonem i gruszkami

Obiad: Fishburgery  z kaszą gryczaną i surówką

Kolacja: Pieczone warzywa korzeniowe z serem feta i oliwą estragonową

ŚRODA

Śniadanie: Pasta z pieczonego buraka i fasoli z chlebem razowym i ogórkiem małosolnym

Obiad: Tofu po burgundzku z pęczakiem i surówką z kapusty kiszonej

Kolacja: Duszone warzywa z ciecierzycą

CZWARTEK

Śniadanie: Omlet z fasolą, mozzarellą i chilli

Obiad: Miruna w sosie słodko – kwaśnym z ryżem i surówką

Kolacja: Quesadilla meksykańska

PIĄTEK

Śniadanie: Paprykarz wegański z pieczywem razowym i ogórkiem

Obiad: Pulpety rybne w sosie koperkowym z ryżem jaśminowym i surówką z kapusty czerwonej

Kolacja: Sałatka z pieczoną marchewką i fetą

SOBOTA

Śniadanie: Zapiekanka śniadaniowa z serem

Obiad: Paluszki rybne z ziemniakami i buraczkami

Kolacja: Zupa krem z dyni i batata z pieczywem i pestkami dyni

NIEDZIELA

Śniadanie: Placek z marchewki z pikantną pastą z sera pleśniowego i jalapeno

Obiad: Spaghetti bolognese

Kolacja: Pizza pełnoziarnista z tuńczykiem