fbpx

Classic Slim

Klasyczne smaki na Twoim talerzu 1000, 1200, 1500, 1800, 2000, 2200, 2500, 3000 kcal

Dieta oferuje klasyczne dania kuchni polskiej i międzynarodowej. Zbilansowane posiłki gwarantują dostarczenie organizmowi wszystkich niezbędnych składników odżywczych na cały dzień.

Dzień diety od 62 zł Dzień testowy
od 47 zł

Podział makroskładników w diecie:

Węglowodany Tłuszcze Białko
45-50% 30-35% 20-25%

Dieta Classic Slim

Chcesz zacząć lepiej się odżywiać? A może po prostu nie masz czasu na gotowanie i wolisz zlecić to zawodowcom? Niezależnie od przyczyny polecamy Ci dietę classic, czyli jadłospis bazujący na kuchni polskiej i kuchniach całego świata. W ramach naszej diety classic slim otrzymasz 5 posiłków, które możesz spożyć o dowolnie wybranych porach – to pomoże Ci zadbać o regularność jedzenia. Dopilnujemy również, abyś znalazł na swoim talerzu wszystko, czego potrzebuje Twój organizm do pracy na pełnych obrotach.

Komu polecamy dietę classic slim?

Chcesz zacząć lepiej się odżywiać? A może po prostu nie masz czasu na gotowanie i wolisz zlecić to zawodowcom? Niezależnie od przyczyny polecamy Ci dietę classic, czyli jadłospis bazujący na kuchni polskiej i kuchniach całego świata. W ramach naszej diety classic slim otrzymasz 5 posiłków, które możesz spożyć o dowolnie wybranych porach – to pomoże Ci zadbać o regularność jedzenia. Dopilnujemy również, abyś znalazł na swoim talerzu wszystko, czego potrzebuje Twój organizm do pracy na pełnych obrotach.

Czy da się schudnąć na diecie classic slim?

Nasza klasyczna dieta dostępna jest w wielu wariantach kaloryczności, dzięki czemu możesz wykorzystać ją do osiągnięcia różnych celów. Chcesz schudnąć, bez wyrzeczeń i bez głodzenia się? Nasz dietetyk podpowie Ci, jaki deficyt kaloryczny musisz uwzględnić w swoim programie żywieniowym. Dieta Classic Slim to klasyczny przykład diety pudełkowej, której kaloryczność dobierasz do swoich potrzeb – z zakresu od 1000 do 3000 kcal. Z takim menu możesz stracić zbędne kilogramy, utrzymać smukłą sylwetkę lub przybrać na wadze – w zależności od Twoich potrzeb.

Dieta klasyczna od Burak Dieta sprawdza się w przypadku osób, które nie wykluczają z jadłospisu żadnych produktów spożywczych. Jej główną zaletą jest niesamowita różnorodność, jaką da się uzyskać za sprawą wielu gatunków mięs, ryb, warzyw czy owoców. Jeśli masz dosyć samodzielnego wymyślania swoich posiłków, brakuje Ci czasu lub chęci do gotowania – klasyczne smaki diety Classic Slim będą idealnym wyborem dla Ciebie.

DIETA CLASSIC SLIM

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Jajko na twardo z dipem curry, chlebem wiejskim i pomidorkami

II śniadanie: Mus rafaello

Obiad: Bitki wieprzowe w sosie własnym z kaszą jęczmienną i surówką z kiszonych ogórków

Podwieczorek: Chlebek bananowy

Kolacja: Zupa krem z pomidorów z mozzarellą

WTOREK

Śniadanie: Pieczona owsianka z cynamonem i gruszkami

II śniadanie: Tarta z porami, białym serem, szczypiorkiem i miętą

Obiad: Burgery meksykańskie z kaszą gryczaną i surówką z kapusty pekińskiej

Podwieczorek: Zupa cebulowa z grzankami serowymi

Kolacja: Pieczone warzywa korzeniowe z serem feta i oliwą estragonową

ŚRODA

Śniadanie: Pasta z pieczonego buraka i fasoli z chlebem razowym i ogórkiem małosolnym

II śniadanie: Pancakes z musem truskawkowym

Obiad: Tofu po burgundzku z pęczakiem i surówką z kapusty kiszonej

Podwieczorek: Kremowy serek waniliowy z ziarnami pszenicy i cynamonem

Kolacja: Duszone warzywa z ciecierzycą

CZWARTEK

Śniadanie: Omlet z fasolą, mozzarellą i chilli

II śniadanie: Grzanki z twarożkiem, gruszką i dressingiem balsamicznym

Obiad: Wieprzowina marynowana w korzennych przyprawach z makaronem soba

Podwieczorek: Budyń waniliowy z migdałami i musem wieloowocowym

Kolacja: Quesadilla meksykańska z kurczakiem

PIĄTEK

Śniadanie: Paprykarz wegański z pieczywem razowym i ogórkiem

II śniadanie: Chia morelowa z granolą

Obiad: Pulpety rybne w sosie koperkowym z ryżem jaśminowym i surówką z kapusty czerwonej

Podwieczorek: Ciasto „śliwka w czekoladzie”

Kolacja: Sałatka z pieczoną marchewką i fetą

SOBOTA

Śniadanie: Zapiekanka śniadaniowa z szynką

II śniadanie: Pasta fava z bułką i papryką

Obiad: Zrazy wołowe w sosie pieczeniowym z ziemniakami i buraczkami

Podwieczorek: Deser o smaku truskawkowego milk szejka

Kolacja: Zupa krem z dyni i batata z pieczywem i pestkami dyni

NIEDZIELA

Śniadanie: Placek z marchewki z pikantną pastą z sera pleśniowego i jalapeno

II śniadanie: Crumble owocowe z kruszonką

Obiad: Spaghetti bolognese

Podwieczorek: Zupa pieczarkowa

Kolacja: Pizza pełnoziarnista z tuńczykiem