fbpx
6

Dieta Komfort

Dieta pudełkowa, w której stawiamy na sprawdzone, domowe smaki, które dobrze znasz. Bez eksperymentów, ale smacznie i zdrowo.

5 posiłków
1500-2500 kcal
Dzień diety od 45 zł
Sprawdź z dniem testowym od 35 zł!

Dieta Komfort

Chcesz zamówić dietę pudełkową, ale boisz się egzotycznych połączeń smakowych, które mogą nie trafić w Twój gust? Wypróbuj menu Diety Komfort, czyli dietę „jak u mamy”. Posiłki opracowywane w ramach tego programu żywieniowego zabiorą Cię w bezpieczną podróż po smakach dzieciństwa, jednak zdrowiej i pod kontrolą podaży kalorii. Jadłospis oparty na tradycyjnej polskiej kuchni dostępny jest wariantach 1500 – 2500 kcal. Możesz więc stracić zbędne kilogramy, jedząc to, co dobrze znasz i uwielbiasz!

Nie ma nic złego w tym, że nie lubisz eksperymentować w kuchni. Nie każdemu odpowiadają przecież orientalne połączenia słodko-kwaśne czy bardzo pikantne potrawy z egzotycznymi przyprawami i ziołami. Możesz przecież jeść tradycyjne potrawy w zdrowszej wersji, oparte na świeżych, dobrej jakości składnikach. Jeśli uważasz, że nigdzie nie da się zjeść lepiej niż u mamy czy babci, nasza Dieta Komfort jest stworzona dla Ciebie!

Kotlet mielony, ziemniaki i mizeria to jedno z Twoich ulubionych dań? Zamawiając dietę pudełkową bazującą na tradycyjnych polskich potrawach możesz spodziewać się takiego zestawienia w ramach jednego z pięciu posiłków, które dowieziemy pod wskazany przez Ciebie adres z naszym cateringiem dietetycznym Burak Dieta. Taki jadłospis to najlepszy dowód na to, że da się jeść smacznie i zdrowo, a nawet schudnąć, nie rezygnując przy tym z klasycznego schabowego czy smażonej ryby. Przekonaj się, że domowa dieta może poprawić Twoje samopoczucie i pomóc Ci stracić zbędne kilogramy!

Komu dedykujemy dietę Komfort?

Domowe smaki Diety Komfort to menu idealne na początek przygody z cateringiem dietetycznym. Jeśli lubisz polską kuchnię, nie chcesz eksperymentować z nowymi połączeniami smakowymi lub po prostu źle je tolerujesz, wybierz dietę, która różni się od tej domowej jedynie określoną liczbą kalorii i przemyślanym zbilansowaniem składników odżywczych.

Czy na diecie Komfort da się schudnąć?

Dieta pudełkowa, którą nazywamy „Domowe Smaki” będzie pomocna w utracie zbędnych kilogramów, jeśli zamówisz wariant uwzględniający niezbędny deficyt kaloryczny i będziesz spożywać dostarczone posiłki w regularnych odstępach czasu.

DIETA KOMFORT

Menu obowiązuje w dniach: 06.02.2023 – 12.02.2023

 

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Owsianka z owocami

II śniadanie: Hummus pomidorowy ze słupkami warzyw

Obiad: Pierś z kurczaka z kaszą bulgur i marchewką z groszkiem

Podwieczorek: Ciasto pomarańczowe

Kolacja: Serek biały z dżemem owocowym i pieczywem żytnim

WTOREK

Śniadanie: Hiszpańska tortilla ziemniaczana

II śniadanie: Ryżanka orzechowa z żurawiną

Obiad: Pulpety w pomidorach z ziemniakami pieczonymi i buraczkami

Podwieczorek: Sałatka z kurczakiem i sosem cezar

Kolacja: Gulasz warzywny z soczewicą i dynią

ŚRODA

Śniadanie: Naleśniki z serkiem i musem jabłkowym

II śniadanie: Budyń z konfiturą owocową

Obiad: Gulasz z kaszą pęczak i surówką

Podwieczorek: Ciasto domowe Murzynek

Kolacja: Zupa szczawiowa z jajkiem

CZWARTEK

Śniadanie: Kanapki z pasztetem i ogórkiem

II śniadanie: Miodowy jogurt z musli i winogronami

Obiad: Karkówka w sosie tymiankowym z kopytkami i kalafiorem

Podwieczorek: Deser mascarpone ze śliwkami

Kolacja: Pieczone warzywa korzeniowe z fetą i prażonymi pestkami słonecznika

PIĄTEK

Śniadanie: Czekoladowa orkiszanka z jagodami

II śniadanie: Zupa krem z pieczonego buraka z pomarańczą

Obiad: Makaron ze szpinakiem i łososiem

Podwieczorek: Leniwe z musem owocowym

Kolacja: Pieczywo żytnie z serem żółtym i warzywami

SOBOTA

Śniadanie: Bułka grahamka z wędliną i warzywami

II śniadanie: Serek waniliowy z granolą

Obiad: Kotlet mielony z ziemniakami i surówką

Podwieczorek: Babeczki owsiane z owocami

Kolacja: Ratatouille z kukurydzą i trójkątami tortilli

NIEDZIELA

Śniadanie: Tosty z szynką, mozzarellą, pieczarkami i domowym ketchupem

II śniadanie: Gofry z konfiturą śliwkową

Obiad: Pierogi ruskie z cebulą

Podwieczorek: Domowa zupa grzybowa

Kolacja: Sałatka grecka