Dieta Perfect Makro - nowość w ofercie

Finał akcji – Różowy Październik

W ramach kampanii „Ty zamawiasz, my wspieramy” Burak Dieta przekaże z każdej sprzedanej w październiku diety złotówkę na wsparcie działalności Federacji. Zachęcamy do wejścia na stronę www.burakdieta.pl i dołączenia do akcji.

Już od 1985 roku październik obchodzony jest jako Miesiąc Świadomości Raka Piersi. W tym wyjątkowym okresie podejmowane są tematy związane z profilaktyką, diagnostyką oraz nowoczesnym leczeniem nowotworów piersi. 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi, którego symbolem jest różowa wstążka. Stąd cały ten szczególny miesiąc nazywamy „Różowym Październikiem”.

„Temat raka piersi oraz promowanie badań profilaktycznych to niezwykle ważna kwestia. Jako kobiety mamy jeszcze sporo do zrobienia w zakresie profilaktyki. Wciąż niestety jest to sprawa odkładana na bok przez wiele Polek. Bardzo się cieszę, że jako Burak Dieta możemy wziąć udział w kampanii wspierającej Federację Stowarzyszeń „Amazonki”, która od lat wspiera Polki i prowadzi kampanie zachęcające do regularnych badań” – podkreśliła Paulina Sujka, Dyrektor RSP-Gastro Sp. z o. o., która jest właścicielem marki Burak Dieta.

Federacja Stowarzyszeń „Amazonki” działa od 1993 roku. Oprócz działań edukacyjnych prowadzi też m. in. szkolenia ochotniczek, które udzielają wsparcia psychicznego i informacji kobietom dotkniętym rakiem piersi.

„Burak Dieta chce wspierać swoich klientów nie tylko w zakresie zdrowego żywienia. Promujemy podejście holistyczne – bardzo ważna jest zbilansowana dieta, ale także ruch, redukcja stresu czy właśnie regularne badania. Działalność Federacji ma realny wpływ na poprawę dobrostanu Polek, dlatego bardzo chętnie przyłączyliśmy się do akcji w ramach „Różowego Października” – zaznaczył Paweł Rosiński, Prezes Zarządu RSP-Gastro Sp. z o.o.