fbpx
zdjeciewtle_www

Office 3-pak

Dieta Office 3-pak to zestaw 3 posiłków, który doda Ci energii w pierwszej części dnia.

3 posiłki
1000-1500 kcal
Dzień diety od 44 zł
Sprawdź z dniem testowym od 36 zł!
Dieta bez wykluczeń
Idealna do biura, pracy zdalnej
Opcje: classic, vege, fish

Dieta Office 3 pak

Masz dosyć zastanawiania się, co przygotować na lunch do pracy? Niezdrowe dania gotowe sprawiają, że nie mieścisz się w ulubione jeansy? Skup się na pracy i pozwól nam zająć się przygotowaniem jedzenia, które zapewni Ci zdrową energię do działania i smukłą sylwetkę. Dieta Office 3-pak to trzy posiłki, które możemy dostarczyć do Twojego biura lub do domu, jeśli pracujesz zdalnie. Z dietą pudełkową oszczędzisz czas i szybciej wywiążesz się ze swoich obowiązków, jednocześnie nie zaniedbując własnego zdrowia i dobrego samopoczucia.

Dieta Office 3-pak to pożywne śniadanie, lekkie drugie śniadanie i smaczny obiad, po którym nie będziesz czuć znużenia ani ociężałości. Posiłki dostępne w zestawach o kaloryczności 750, 1000, 1200 lub 1500 kcal zapewnią Twojemu organizmowi odpowiednią dawkę substancji odżywczych, witamin i minerałów. Możesz pospać dłużej i zjeść śniadanie w pracy. Jedyny posiłek, który pozostanie do przygotowania to kolacja, którą być może wolisz przyrządzić razem z rodziną lub z drugą połówką.

Opinie o diecie Office 3-pak

Super opcja, zabieram pudełka do pracy i mam codziennie dobre i smaczne jedzenie. Po posiłkach czuję się dobrze, wszystko naprawdę OK!! Polecam tę opcję Burak Diety.

- Kate

Urozmaicone smaczne dania duży wybór diet i kaloryczności. Dietę office polecam do pracy. Biorę do biura i koleżanki mi zazdroszczą 😊 Już kilka przekonałam i same zamówiły 😊

- Izabela M.

Przepyszne, inspirujące, różnorodne jedzenie. Jeden z lepszych cateringów. Widać, ze firma ceni sobie jakość. Stosuję 4 miesiąc nie mam uwag. Zawsze smaczne i świeże. Wszystko na plus.

- Mateusz
Śniadanie

Hummus, pieczywo żytnie, ogórek kiszony

II Śniadanie

Omlet ze szpinakiem i fetą

Obiad

Buraczki na zimno, ryż brązowy, pieczony udziec drobiowy.

Kiedy warto postawić na dietę pudełkową Office 3-pak?

Dieta pudełkowa Office 3-pak powstała z myślą o osobach, które pracując w domu czy w biurze chcą odżywiać się zdrowo i smacznie, ale nie mają czasu na samodzielne przygotowywanie pełnowartościowych posiłków. Dietę doradzamy także tym, którzy pragną wprowadzić do swojej codzienności dobry nawyk regularnego jedzenia. Catering dietetyczny od Burak Dieta to idealne rozwiązanie dla zabieganych osób. Z dietą pudełkową Office 3-pak zyskujesz gotowe posiłki do pracy, które wystarczy podgrzać przed spożyciem. Nie musisz martwić się o jakość swojej diety, ponieważ każde danie, które otrzymasz w ramach cateringu dietetycznego jest dziełem kucharzy i dietetyków, dla których Twoje zdrowe odżywianie to priorytet!

Czy dieta Office 3-pak sprawdzi się jako dieta odchudzająca?

Na dietę Office 3-pak składają się trzy posiłki o określonej kaloryczności. Jeśli pragniesz zamówić zestaw w celu redukcji wagi, musisz dostosować ilość kalorii do swojego zapotrzebowania na energię, które wstępnie możesz obliczyć za po mocą naszego kalkulatora kalorii. Nasz dietetyk pomoże Ci ustalić, jaki deficyt energetyczny powinieneś zaplanować, aby stracić na wadze z dietą Office 3-pak.

DIETA OFFICE 3-PACK

DIETA CLASSIC SLIM

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Paprykarz wegański z pieczywem i słupkami marchewki

II śniadanie: Morelowy jogurt chia z granolą

Obiad: Schab w sosie koperkowym z ryżem jaśminowym i surówką z kapusty czerwonej

WTOREK

Śniadanie: Płatki orkiszowe ze śliwką i orzechami

II śniadanie: Wrap z hummusem i warzywami

Obiad: Pierś z kurczaka w sosie porowo-serowym z puree i surówka z marchewki

ŚRODA

Śniadanie: Jajecznica z boczkiem i grzybami z pieczywem żytnim na zakwasie

II śniadanie: Jogurt straciatella z granolą i owocami

Obiad: Staropolski gulasz wieprzowy z kaszą gryczaną

CZWARTEK

Śniadanie: Pancakes z jagodami i jogurtem naturalnym

II śniadanie: Lekka sałatka z ananasem, pestkami i prażoną ciecierzycą

Obiad: Szarpany indyk chilli BBQ z pieczonymi ziemniakami i surowką z pora i kukurydzy

PIĄTEK

Śniadanie: Bułka maślana z twarożkiem i pomidorem

II śniadanie: Chlebek bananowy z sosem orzechowo-karmelowym na białej czekoladzie

Obiad: Nuggetsy z puree i surówką z kiszonej kapusty

SOBOTA

Śniadanie: Naleśniki a’la snickers

II śniadanie: Sałatka grecka

Obiad: Potrawka z kurczaka z marchewką i groszkiem z nutą cytryny z ryżem

NIEDZIELA

Śniadanie: Pasta jajeczna z makrelą, chlebem graham i warzywami

II śniadanie: Pasztet z białej fasoli z suszonymi pomidorami i grahamką

Obiad: Spaghetti z sosem brokułowym i tuńczykiem

 

DIETA VEGE

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Paprykarz wegański z pieczywem i słupkami marchewki

II śniadanie: Morelowy jogurt chia z granolą

Obiad: Placki marchewkowe w sosie koperkowym z ryżem jaśminowym i surówką z kapusty czerwonej

WTOREK

Śniadanie: Płatki orkiszowe ze śliwką i orzechami

II śniadanie: Wrap z hummusem i warzywami

Obiad: Kotlety jajeczne z sosem porowo-serowym, puree i surówką z marchewki

ŚRODA

Śniadanie: Jajecznica z grzybami z pieczywem żytnim na zakwasie

II śniadanie: Jogurt straciatella z granolą i owocami

Obiad: Staropolski gulasz z pieczarkami, fasolą i kaszą gryczaną

CZWARTEK

Śniadanie: Pancakes z jagodami i jogurtem naturalnym

II śniadanie: Lekka sałatka z ananasem, pestkami i prażoną ciecierzycą

Obiad: Tofu chilli BBQ z pieczonymi ziemniakami i  surowką z pora i kukurydzy

PIĄTEK

Śniadanie: Bułka maślana z twarożkiem i pomidorem

II śniadanie: Bułka maślana z twarożkiem i pomidorem

Obiad:  Nuggetsy sojowe z puree i surówką z kiszonej kapusty

SOBOTA

Śniadanie: Naleśniki a’la snickers

II śniadanie: Sałatka grecka

Obiad: Potrawka z  tofu, marchewką i groszkiem z nutą cytryny z ryżem

NIEDZIELA

Śniadanie: Pasta jajeczna z  chlebem graham i warzywami

II śniadanie: Pasztet z białej fasoli z suszonymi pomidorami i grahamką

Obiad: Spaghetti z sosem brokułowym i mozzarellą

 

 

DIETA FISH

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Paprykarz wegański z pieczywem i słupkami marchewki

II śniadanie: Morelowy jogurt chia z granolą

Obiad: Placki marchewkowe w sosie koperkowym z ryżem jaśminowym i surówką z kapusty czerwonej

WTOREK

Śniadanie: Płatki orkiszowe ze śliwką i orzechami

II śniadanie: Wrap z hummusem i warzywami

Obiad: Dorsz z sosem porowo-serowym, puree i surówką z marchewki

ŚRODA

Śniadanie: Jajecznica z grzybami z pieczywem żytnim na zakwasie

II śniadanie: Jogurt straciatella z granolą i owocami

Obiad: Staropolski gulasz z pieczarkami, fasolą i kaszą gryczaną

CZWARTEK

Śniadanie: Pancakes z jagodami i jogurtem naturalnym

II śniadanie: Lekka sałatka z ananasem, pestkami i prażoną ciecierzycą

Obiad: Tofu chilli BBQ z pieczonymi ziemniakami i  surowką z pora i kukurydzy

PIĄTEK

Śniadanie: Bułka maślana z twarożkiem i pomidorem

II śniadanie: Chlebek bananowy z sosem orzechowo-karmelowym na białej czekoladzie

Obiad: Paluszki rybne z puree i surówką z kiszonej kapusty

SOBOTA

Śniadanie: Naleśniki a’la snickers

II śniadanie: Sałatka grecka

Obiad: Potrawka z  tofu, marchewką i groszkiem z nutą cytryny z ryżem

NIEDZIELA

Śniadanie: Pasta jajeczna z makrelą, chlebem graham i warzywami

II śniadanie: Pasztet z białej fasoli z suszonymi pomidorami i grahamką

Obiad: Spaghetti z sosem brokułowym i tuńczykiem

 

*Menu może ulec zmianie.