fbpx

Office 3-pak

Dieta idealna do pracy! 750, 1000, 1200, 1500 kcal

Dieta Office 3-pak to zestaw 3 posiłków, który doda Ci energii w pierwszej części dnia.

Dzień diety od 47 zł Dzień testowy
od 32 zł

Dieta Office 3 pak

Masz dosyć zastanawiania się, co przygotować na lunch do pracy? Niezdrowe dania gotowe sprawiają, że nie mieścisz się w ulubione jeansy? Skup się na pracy i pozwól nam zająć się przygotowaniem jedzenia, które zapewni Ci zdrową energię do działania i smukłą sylwetkę. Dieta Office 3-pak to trzy posiłki, które możemy dostarczyć do Twojego biura lub do domu, jeśli pracujesz zdalnie. Z dietą pudełkową oszczędzisz czas i szybciej wywiążesz się ze swoich obowiązków, jednocześnie nie zaniedbując własnego zdrowia i dobrego samopoczucia.

Dieta Office 3-pak to pożywne śniadanie, lekkie drugie śniadanie i smaczny obiad, po którym nie będziesz czuć znużenia ani ociężałości. Posiłki dostępne w zestawach o kaloryczności 750, 1000, 1200 lub 1500 kcal zapewnią Twojemu organizmowi odpowiednią dawkę substancji odżywczych, witamin i minerałów. Możesz pospać dłużej i zjeść śniadanie w pracy. Jedyny posiłek, który pozostanie do przygotowania to kolacja, którą być może wolisz przyrządzić razem z rodziną lub z drugą połówką.

Z dietą Office 3-pak zyskujesz gotowe posiłki do pracy, które wystarczy podgrzać przed spożyciem. Nie musisz martwić się o jakość swojej diety, ponieważ każde danie, które otrzymasz w ramach cateringu jest dziełem kucharzy i dietetyków, dla których Twoje zdrowe odżywianie to priorytet!

Kiedy warto postawić na dietę Office 3-pak?

Dieta pudełkowa Office 3-pak powstała z myślą o osobach, które pracując w domu czy w biurze chcą odżywiać się zdrowo i smacznie, ale nie mają czasu na samodzielne przygotowywanie pełnowartościowych posiłków. Dietę doradzamy także tym, którzy pragną wprowadzić do swojej codzienności dobry nawyk regularnego jedzenia.

Czy dieta Office 3-pak sprawdzi się jako dieta odchudzająca?

Na dietę Office 3-pak składają się trzy posiłki o określonej kaloryczności. Jeśli pragniesz zamówić zestaw w celu redukcji wagi, musisz dostosować ilość kalorii do swojego zapotrzebowania na energię. Nasz dietetyk pomoże Ci ustalić, jaki deficyt energetyczny powinieneś zaplanować, aby stracić na wadze z dietą Office 3-pak.

DIETA POST IF

DIETA CLASSIC SLIM

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Jajko na twardo z dipem curry, chlebem wiejskim i pomidorkami

II śniadanie: Mus rafaello

Obiad: Bitki wieprzowe w sosie własnym z kaszą jęczmienną i surówką z kiszonych ogórków

WTOREK

Śniadanie: Pieczona owsianka z cynamonem i gruszkami

II śniadanie: Tarta z porami, białym serem, szczypiorkiem i miętą

Obiad: Burgery meksykańskie z kaszą gryczaną i surówką z kapusty pekińskiej

ŚRODA

Śniadanie: Pasta z pieczonego buraka i fasoli z chlebem razowym i ogórkiem małosolnym

II śniadanie: Pancakes z musem truskawkowym

Obiad: Tofu po burgundzku z pęczakiem i surówką z kapusty kiszonej

CZWARTEK

Śniadanie: Omlet z fasolą, mozzarellą i chilli

II śniadanie: Grzanki z twarożkiem, gruszką i dressingiem balsamicznym

Obiad: Wieprzowina marynowana w korzennych przyprawach z makaronem soba

PIĄTEK

Śniadanie: Paprykarz wegański z pieczywem razowym i ogórkiem

II śniadanie: Chia morelowa z granolą

Obiad: Pulpety rybne w sosie koperkowym z ryżem jaśminowym i surówką z kapusty czerwonej

SOBOTA

Śniadanie: Zapiekanka śniadaniowa z szynką

II śniadanie: Pasta fava z bułką i papryką

Obiad: Zrazy wołowe w sosie pieczeniowym z ziemniakami i buraczkami

NIEDZIELA

Śniadanie: Placek z marchewki z pikantną pastą z sera pleśniowego i jalapeno

II śniadanie: Crumble owocowe z kruszonką

Obiad: Spaghetti bolognese

 

DIETA VEGE

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Jajko na twardo z dipem curry, chlebem wiejskim i pomidorkami

II śniadanie: Mus rafaello

Obiad: „Bitki” sojowe z pieczarkami, kaszą jęczmienną i surówką

WTOREK

Śniadanie: Pieczona owsianka z cynamonem i gruszkami

II śniadanie: Tarta z porami, białym serem, szczypiorkiem i miętą

Obiad: Kotlety brokułowe z kaszą gryczaną i surówką

ŚRODA

Śniadanie: Pasta z pieczonego buraka i fasoli z chlebem razowym i ogórkiem małosolnym

II śniadanie: Pancakes z musem truskawkowym

Obiad: Tofu po burgundzku z pęczakiem i surówką z kapusty kiszonej

CZWARTEK

Śniadanie: Omlet z fasolą, mozzarellą i chilli

II śniadanie: Grzanki z twarożkiem, gruszką i dressingiem balsamicznym

Obiad: Tofu w sosie słodko – kwaśnym z ryżem

PIĄTEK

Śniadanie: Paprykarz wegański z pieczywem razowym i ogórkiem

II śniadanie: Chia morelowa z granolą

Obiad:  Lasagne warzywna z soczewicą, warzywami i parmezanem

SOBOTA

Śniadanie: Zapiekanka śniadaniowa z serem

II śniadanie: Pasta fava z bułką i papryką

Obiad: Kotlety jajeczne z ziemniakami i burakami

NIEDZIELA

Śniadanie: Placek z marchewki z pikantną pastą z sera pleśniowego i jalapeno

II śniadanie: Crumble owocowe z kruszonką

Obiad: Spaghetti bolognese

 

 

DIETA FISH

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Jajko na twardo z dipem curry, chlebem wiejskim i pomidorkami

II śniadanie: Mus rafaello

Obiad: Mintaj w sosie musztardowym z kaszą jęczmienną i surówką

WTOREK

Śniadanie: Pieczona owsianka z cynamonem i gruszkami

II śniadanie: Tarta z porami, białym serem, szczypiorkiem i miętą

Obiad: Fishburgery  z kaszą gryczaną i surówką

ŚRODA

Śniadanie: Pasta z pieczonego buraka i fasoli z chlebem razowym i ogórkiem małosolnym

II śniadanie: Pancakes z musem truskawkowym

Obiad: Tofu po burgundzku z pęczakiem i surówką z kapusty kiszonej

CZWARTEK

Śniadanie: Omlet z fasolą, mozzarellą i chilli

II śniadanie: Grzanki z twarożkiem, gruszką i dressingiem balsamicznym

Obiad: Miruna w sosie słodko – kwaśnym z ryżem i surówką

PIĄTEK

Śniadanie: Paprykarz wegański z pieczywem razowym i ogórkiem

II śniadanie: Chia morelowa z granolą

Obiad: Pulpety rybne w sosie koperkowym z ryżem jaśminowym i surówką z kapusty czerwonej

SOBOTA

Śniadanie: Zapiekanka śniadaniowa z serem

II śniadanie: Pasta fava z bułką i papryką

Obiad: Paluszki rybne z ziemniakami i buraczkami

NIEDZIELA

Śniadanie: Placek z marchewki z pikantną pastą z sera pleśniowego i jalapeno

II śniadanie: Crumble owocowe z kruszonką

Obiad: Spaghetti bolognese