fbpx

Office 3-pak

Dieta idealna do pracy! 750, 1000, 1200, 1500 kcal

Dieta Summer 3-pak to zestaw 3 posiłków, który doda Ci energii w pierwszej części dnia. Zamów z 20% rabatem z kodem „SUMMER”.

32 zł dziennie

Dieta Office 3 pak

 

Masz dosyć zastanawiania się, co przygotować na lunch do pracy? Niezdrowe dania gotowe sprawiają, że nie mieścisz się w ulubione jeansy? Skup się na pracy i pozwól nam zająć się przygotowaniem jedzenia, które zapewni Ci zdrową energię do działania i smukłą sylwetkę. Dieta Office 3-pak to trzy posiłki, które możemy dostarczyć do Twojego biura lub do domu, jeśli pracujesz zdalnie. Z dietą pudełkową oszczędzisz czas i szybciej wywiążesz się ze swoich obowiązków, jednocześnie nie zaniedbując własnego zdrowia i dobrego samopoczucia.

 

Dieta Office 3-pak to pożywne śniadanie, lekkie drugie śniadanie i smaczny obiad, po którym nie będziesz czuć znużenia ani ociężałości. Posiłki dostępne w zestawach o kaloryczności 750, 1000, 1200 lub 1500 kcal zapewnią Twojemu organizmowi odpowiednią dawkę substancji odżywczych, witamin i minerałów. Możesz pospać dłużej i zjeść śniadanie w pracy. Jedyny posiłek, który pozostanie do przygotowania to kolacja, którą być może wolisz przyrządzić razem z rodziną lub z drugą połówką.

 

Z dietą Office 3-pak zyskujesz gotowe posiłki do pracy, które wystarczy podgrzać przed spożyciem. Nie musisz martwić się o jakość swojej diety, ponieważ każde danie, które otrzymasz w ramach cateringu jest dziełem kucharzy i dietetyków, dla których Twoje zdrowe odżywianie to priorytet!

 

— Sekcja FAQ do diety —

 

Kiedy warto postawić na dietę Office 3-pak?

Dieta pudełkowa Office 3-pak powstała z myślą o osobach, które pracując w domu czy w biurze chcą odżywiać się zdrowo i smacznie, ale nie mają czasu na samodzielne przygotowywanie pełnowartościowych posiłków. Dietę doradzamy także tym, którzy pragną wprowadzić do swojej codzienności dobry nawyk regularnego jedzenia.

 

Czy dieta Office 3-pak sprawdzi się jako dieta odchudzająca?

Na dietę Office 3-pak składają się trzy posiłki o określonej kaloryczności. Jeśli pragniesz zamówić zestaw w celu redukcji wagi, musisz dostosować ilość kalorii do swojego zapotrzebowania na energię. Nasz dietetyk pomoże Ci ustalić, jaki deficyt energetyczny powinieneś zaplanować, aby stracić na wadze z dietą Office 3-pak.

Dieta Summer 3-pak

 

DIETA CLASSIC

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Cynamonowa jaglanka z jabłkiem

II śniadanie: Tortilla z farszem serowym

Obiad: Indyk w czeskim sosie piwnym z kaszą jęczmienną i surówką

WTOREK

Śniadanie: Kanapki z pastą z białej fasoli

II śniadanie: Pianka czekoladowa z porzeczkami

Obiad: Pulpeciki wieprzowe w sosie kokosowym z ryżem jaśminowym i surówką

ŚRODA

Śniadanie: Omlet z jarmużem i pieczarkami

II śniadanie: Sałatka z ciecierzycy, fasolki szparagowej i suszonych pomidorów

Obiad: Chilli sin carne z ryżem jaśminowym i kolorową salsą

CZWARTEK

Śniadanie: Mini pierogi leniwe z salsą owocową

II śniadanie: Krem pomidorowy z tartą mozzarellą

Obiad: Pieczone udka w musztardowej marynacie z ziemniakami i surówką z selera jabłka

PIĄTEK

Śniadanie: Twarożek ze słonecznikiem i burakami, chleb żytni na zakwasie, świeży ogórek

II śniadanie: Sałatka z ziemniakami, jajkiem, zieloną fasolką, czerwoną cebulką i sosem musztardowo – miodowym

Obiad: Makaron  z sosem puttanesca i tuńczykiem

SOBOTA

Śniadanie: Placuszki kukurydziane

II śniadanie: Zupa z białą fasolą

Obiad: Kotleciki mielone mięsno – warzywne z ziemniakami i surówką z czerwonej kapusty

NIEDZIELA

Śniadanie: Owsianka straciatella z mango

II śniadanie: Pasta z czerwonej soczewicy i suszonych pomidorów z waflami ryżowymi

Obiad: Indyk pieczony z majerankiem, kaszą gryczaną i surówką z kapusty kiszonej

 

DIETA VEGE

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Cynamonowa jaglanka z jabłkiem

II śniadanie: Tortilla z farszem serowym

Obiad: Burgery z dyni z kaszą jęczmienną i surówką

WTOREK

Śniadanie: Kanapki z pastą z białej fasoli

II śniadanie: Pianka czekoladowa z porzeczkami

Obiad: Pulpeciki w sosie z zielonego pieprzu z ryżem jaśminowym i surówką

ŚRODA

Śniadanie: Omlet z jarmużem i pieczarkami

II śniadanie: Sałatka z ciecierzycy, fasolki szparagowej i suszonych pomidorów

Obiad: Chilli sin carne z ryżem jaśminowym i kolorową salsą

CZWARTEK

Śniadanie: Mini pierogi leniwe z salsą owocową

II śniadanie: Krem pomidorowy z tartą mozzarellą

Obiad: Burgery buraczkowe z cheddarem z ziemniakami i surówką z selera jabłka

PIĄTEK

Śniadanie: Twarożek ze słonecznikiem i burakami, chleb żytni na zakwasie, świeży ogórek

II śniadanie: Sałatka z ziemniakami, jajkiem, zieloną fasolką, czerwoną cebulką i sosem musztardowo – miodowym

Obiad:  Makaron z sosem puttanesca i fasolą

SOBOTA

Śniadanie: Placuszki kukurydziane

II śniadanie: Zupa z białą fasolą

Obiad: Risotto z qurczakiem po wietnamsku

NIEDZIELA

Śniadanie: Owsianka straciatella z mango

II śniadanie: Pasta z czerwonej soczewicy i suszonych pomidorów z waflami ryżowymi

Obiad: Kotleciki sojowe z sosem chrzanowym, kaszą gryczaną i surówką z kapusty kiszonej

 

DIETA FISH

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Cynamonowa jaglanka z jabłkiem

II śniadanie: Tortilla z farszem serowym

Obiad: Burgery rybne z kaszą jęczmienną i surówką

WTOREK

Śniadanie: Kanapki z pastą z białej fasoli

II śniadanie: Pianka czekoladowa z porzeczkami

Obiad: Pulpeciki w sosie z zielonego pieprzu z ryżem jaśminowym i surówką

ŚRODA

Śniadanie: Omlet z jarmużem i pieczarkami

II śniadanie: Sałatka z ciecierzycy, fasolki szparagowej i suszonych pomidorów

Obiad: Chilli sin carne z ryżem jaśminowym i kolorową salsą

CZWARTEK

Śniadanie: Mini pierogi leniwe z salsą owocową

II śniadanie: Krem pomidorowy z tartą mozzarellą

Obiad: Miruna w sosie musztardowym z ziemniakami i surówką z selera jabłka

PIĄTEK

Śniadanie: Twarożek ze słonecznikiem i burakami, chleb żytni na zakwasie, świeży ogórek

II śniadanie: Sałatka z ziemniakami, jajkiem, zieloną fasolką, czerwoną cebulką i sosem musztardowo – miodowym

Obiad: Makaron  z sosem puttanesca i tuńczykiem

SOBOTA

Śniadanie: Placuszki kukurydziane

II śniadanie: Zupa z białą fasolą

Obiad: Risotto z dorszem po wietnamsku

NIEDZIELA

Śniadanie: Owsianka straciatella z mango

II śniadanie: Pasta z czerwonej soczewicy i suszonych pomidorów z waflami ryżowymi

Obiad: Miruna pieczona ze szpinakiem i suszonymi pomidorami, kaszą gryczaną i surówką z kapusty kiszonej

Ocena cateringu

4,57
(1339)