fbpx

Summer 3-pack

Dieta idealna na wakacje! 750, 1000, 1200, 1500 kcal

Dieta Summer 3-pack to zestaw 3 posiłków, który doda Ci energii w pierwszej części dnia. Zamów z 20% rabatem z kodem „SUMMER”.

32 zł dziennie

Dieta Summer 3-pack

 

DIETA CLASSIC

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Omlet z szynką parmeńską, mozzarellą, rukola, pomidorkami cherry i pesto bazyliowym

II śniadanie: Owocowe smoothie z granolą

Obiad: Makaron udon z warzywami chińskimi i kurczakiem zamarynowanym w maśle orzechowym, czosnku i sosie sojowym

WTOREK

Śniadanie: Placki owsiane z wiśnią

II śniadanie: Pasta z pieczonej pietruszki i orzechów włoskich z chlebem żytnim i słupkami warzyw

Obiad: Kotlety mielone z selera z kaszą jęczmienną i surówką z ogórkiem małosolnym

ŚRODA

Śniadanie: Muffinki z papryką, oliwkami, szynką i serem

II śniadanie: Jogurt naturalny z granolą

Obiad: Karkówka pieczona w sosie własnym, pieczone ziemniaki i surówka z marchwi

CZWARTEK

Śniadanie: Placki żytnie z serkiem wiejskim i musem śliwkowym

II śniadanie: Frytki z pietruszki, dip sezamowy

Obiad: Kurczak szarpany w sosie pomidorowym ze śmietaną, kolendrą i orzeszkami z ryżem jaśminowym i surówką z jarmużem i pomarańczą

PIĄTEK

Śniadanie: Omleciki waniliowe z frużeliną porzeczkową

II śniadanie: Pełnoziarniste tosty z pepperoni i rukolą

Obiad: Makaron w sosie śmietanowym ze szpinakiem, pomidorkami i kurczakiem

SOBOTA

Śniadanie: Croissant z serkiem śmietanowym i konfiturą jagodową

II śniadanie: Hummus klasyczny z oliwą i natka pietruszki ze słupkami marchewki i selera naciowego

Obiad: Mielone kotlety wieprzowe z kaparami, serem i płatkami owsianymi, witaminowa surówka z buraczków i puree ziemniaczane

NIEDZIELA

Śniadanie: Tost z polędwicą sopocką i serem mimolette

II śniadanie: Ciasto marchewkowe z bakaliami

Obiad: Udka pieczone w ziołach z puree ziemniaczanym i surówką z kapusty pekińskiej

 

DIETA VEGE

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Omlet z mozzarellą, rukolą, pomidorkami cherry i pesto bazyliowym

II śniadanie: Owocowe smoothie z granolą

Obiad: Makaron udon z warzywami chińskimi i tofu zamarynowanym w maśle orzechowym, czosnku i sosie sojowym

WTOREK

Śniadanie: Placki owsiane z wiśnią

II śniadanie: Pasta z pieczonej pietruszki i orzechów włoskich z chlebem żytnim i słupkami warzyw

Obiad: Kotlety mielone z selera z kaszą jęczmienną i surówką z ogórkiem małosolnym

ŚRODA

Śniadanie: Muffinki z papryką, oliwkami i serem

II śniadanie: Jogurt naturalny z granolą

Obiad: Pulpeciki jaglane w sosie cukiniowym, pieczone ziemniaki i surówka z marchwi

CZWARTEK

Śniadanie: Placki żytnie z serkiem wiejskim i musem śliwkowym

II śniadanie: Frytki z pietruszki, dip sezamowy

Obiad: Ciecierzyca w sosie pomidorowym ze śmietaną, kolendrą i orzeszkami z ryżem jaśminowym i surówką z jarmużem i pomarańczą

PIĄTEK

Śniadanie: Omleciki waniliowe z frużeliną porzeczkową

II śniadanie: Pełnoziarniste tosty z szarpanym boczniakiem i rukolą

Obiad: Makaron w sosie śmietanowym ze szpinakiem, pomidorkami i kotlecikami sojowymi

SOBOTA

Śniadanie: Croissant z serkiem śmietanowym i konfiturą jagodową

II śniadanie: Hummus klasyczny z oliwą i natka pietruszki ze słupkami marchewki i selera naciowego

Obiad: Wegetariańskie kotlety pieczarkowe z puree ziemniaczanym i witaminową surówką z buraczków

NIEDZIELA

Śniadanie: Tost z papryką, oliwkami i serem mimolette

II śniadanie: Ciasto marchewkowe z bakaliami

Obiad: Burgery buraczkowe, pieczone ziemniaki, surówka z kapusty pekińskiej

 

 

DIETA FISH

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Omlet z mozzarellą, rukolą, pomidorkami cherry i pesto bazyliowym

II śniadanie: Owocowe smoothie z granolą

Obiad: Makaron udon z warzywami chińskimi i dorszem zamarynowanym w maśle orzechowym, czosnku i sosie sojowym

WTOREK

Śniadanie: Placki owsiane z wiśnią

II śniadanie: Pasta z pieczonej pietruszki i orzechów włoskich z chlebem żytnim i słupkami warzyw

Obiad: Kotlety mielone z selera z kaszą jęczmienną i surówką z ogórkiem małosolnym

ŚRODA

Śniadanie: Muffinki z papryką, oliwkami i serem

II śniadanie: Jogurt naturalny z granolą

Obiad: Pulpeciki rybne w sosie koperkowym, pieczone ziemniaki i surówka z marchwi

CZWARTEK

Śniadanie: Placki żytnie z serkiem wiejskim i musem śliwkowym

II śniadanie: Frytki z pietruszki, dip sezamowy

Obiad: Pieczony filet z miruny w sosie pomidorowym ze śmietaną, kolendrą i orzeszkami z ryżem jaśminowym i surówką z jarmużem i pomarańczą

PIĄTEK

Śniadanie: Omleciki waniliowe z frużeliną porzeczkową

II śniadanie: Pełnoziarniste tosty z szarpanym boczniakiem i rukolą

Obiad: Makaron w sosie śmietankowym ze szpinakiem, pomidorkami i wędzonym łososiem

SOBOTA

Śniadanie: Croissant z serkiem śmietanowym i konfiturą jagodową

II śniadanie: Hummus klasyczny z oliwą i natka pietruszki ze słupkami marchewki i selera naciowego

Obiad: Kotlety rybne z kaparami, serem i płatkami owsianymi, puree ziemniaczane, witaminowa surówka z buraczków

NIEDZIELA

Śniadanie: Tost z papryką, oliwkami i serem mimolette

II śniadanie: Ciasto marchewkowe z bakaliami

Obiad: Miruna pieczona w ziołach z pomidorem i mozzarellą, pieczone ziemniaki, surówka z kapusty pekińskiej

Ocena cateringu

4,59
(1160)