Dieta Perfect Makro

Additional information

Twoje makroskładniki Twoja kaloryczność Nasze menu
DIETA PERFECT MAKRO to dieta z indywidualną kalorycznością oraz według Twojego zapotrzebowania na Makroskładniki. Startujesz w zawodach sylwetkowych? Uprawiasz sport zawodowo? Zależy Ci na diecie dopasowanej idealnie do Ciebie? W Diecie PERFECT MAKRO sam będziesz mógł określić dokładną kaloryczność oraz wartości makroskładników co do grama! 
Ilość Kalorii
Okres zamowienia

Datę rozpoczęcia diety wybierzesz podczas składania zamówienia

Zamawiając na dłużej zyskujesz!

10% RABATU PRZY ZAMÓWIENIU OD 10 DNI

20% RABATU PRZY ZAMÓWIENIU OD 20 DNI

28% RABATU PRZY ZAMÓWIENIU OD 28 DNI

Ilość

475,00 zł
Sprawdź czy dieta indywidualna jest dla Ciebie:
✔️ chcesz odżywiać się zgodnie z zaleceniami twojego dietetyka/trenera
✔️ potrzebujesz kaloryczności z dokładnością do 10 kcal
✔️ potrzebujesz dokładnie określonych ilości makroskładników
✔️ chcesz, aby dbanie o dietę zajmowało Ci mniej czasu 
✔️ chcesz otrzymać jedzenie, któremu zaufasz i nie będziesz musiał go ważyć
✔️ szukasz alternatywy dla wciąż powtarzających się potraw 
   
Sprawdź zanim zamówisz:
❌ Jeżeli nie znasz swojego dokładnego zapotrzebowania na kcal i makroskładniki skontaktuj się z dietetykiem przed zamówieniem diety
❌ Dieta ma stały jadłospis w jednej wersji, który zawiera mięso, nabiał, ryby i rośliny strączkowe. Jeżeli jesteś vege, nie trawisz laktozy lub posiadasz inne wykluczenia żywieniowe - sprawdź inne nasze diety
❌ Potrawy w diecie indywidualnej otrzymujesz według określonego przez nas menu, nie przygotowujemy indywidualnych przepisów
    
Nie jesteś pewien?
- Nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą po zamówieniu w celu potwierdzenia wartości kalorycznej i makroskładników (nie zajmujemy się jednak ustalaniem zapotrzebowania dla Ciebie)
- Jeżeli zamówisz dietę, a nie będzie ona spełniała Twoich oczekiwań możesz odzyskać zwrot pełnej kwoty za niezrealizowane dni
TYGODNIOWE MENU:

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: Placuszki kukurydziane

II śniadanie: Pianka czekoladowa z porzeczkamiIndyk w czeskim sosie piwnym z kaszą jęczmienną i surówką

Obiad: Indyk w czeskim sosie piwnym z kaszą jęczmienną i surówką

Podwieczorek: Sernik waniliowy z kaszą manną

Kolacja: Bagietka korzenna z hummusem

WTOREK

Śniadanie: Cynamonowa jaglanka z jabłkiem

II śniadanie: Tortilla z farszem serowym

Obiad: Rolada wołowa z suszonymi pomidorami, puree i surówką z buraków

Podwieczorek: Zupa z białą fasolą

Kolacja: Sałatka z miodowym kurczakiem

ŚRODA

Śniadanie: Omlet z jarmużem i pieczarkami

II śniadanie: Krem pomidorowy z tartą mozzarellą

Obiad: Pulpeciki wieprzowe w sosie kokosowym z ryżem jaśminowym i surówką z ogórka kiszonego

Podwieczorek: Cynamonowa komosa z pomarańczą, granatem i orzechami włoskimi

Kolacja: Placki brokułowe z sosem ogórkowo - bazyliowym i miksem sałat z prażonymi pestkami dyni

CZWARTEK

Śniadanie: Mini pierogi leniwe z salsą owocową

II śniadanie: Sałatka z ciecierzycy, fasolki szparagowej i suszonych pomidorów

Obiad: Pieczone udka w musztardowej marynacie z ziemniakami i surówką z selera jabłka

Podwieczorek: Ciasto jaglano - bananowe z daktylami i gruszkami

Kolacja: Pełnoziarniste naleśniki z chrzanową ricottą i świeżymi warzywami

PIĄTEK

Śniadanie: Twarożek ze słonecznikiem i burakami, chleb żytni na zakwasie, świeży ogórek

II śniadanie: Sałatka z ziemniakami, jajkiem, zieloną fasolką, czerwoną cebulką i sosem musztardowo - miodowym

Obiad: Makaron z sosem puttanesca i tuńczykiem

Podwieczorek: Piernik z konfiturą wiśniową

Kolacja: Placek z porem, camembertem i boczkiem

SOBOTA

Śniadanie: Kanapki z pastą z białej fasoli

II śniadanie: Orientalna zupa kalafiorowa

Obiad: Kotleciki mielone mięsno - warzywne z ziemniakami i surówką z czerwonej kapusty

Podwieczorek: Deser a’la Kinder Bueno

Kolacja: Mini mozzarella i pomidorki koktajlowe z dressingiem ze świeżej bazylii, farfallami i świeżym szpinakiem

NIEDZIELA

Śniadanie: Owsianka straciatella z mango

II śniadanie: Pasta z czerwonej soczewicy i suszonych pomidorów z waflami ryżowymi

Obiad: Indyk pieczony z majerankiem, kaszą gryczaną i surówką z kapusty kiszonej

Podwieczorek: Serek z chia, bananem i musem wiśniowym

Kolacja: Zapiekanka z czerwoną soczewicą, ryżem brązowym, cukinią, bakłażanem, natką pietruszki i kolorową papryką i sosem czosnkowym

 

Standard

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password
close Shopping Cart